Atıf Formatları
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETME VE ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇIS
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. ENGİN And İ. DAŞDEMİR, "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETME VE ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇIS," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.3, pp.425, 2015

ENGİN, G. And DAŞDEMİR, İ. 2015. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETME VE ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇIS. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.3 , 425.

ENGİN, G., & DAŞDEMİR, İ., (2015). SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETME VE ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇIS. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.3, 425.

ENGİN, GİZEM, And İSKENDER DAŞDEMİR. "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETME VE ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇIS," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.3, 425, 2015

ENGİN, GİZEM And DAŞDEMİR, İSKENDER. "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETME VE ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇIS." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.3, pp.425, 2015

ENGİN, G. And DAŞDEMİR, İ. (2015) . "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETME VE ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇIS." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.3, p.425.

@article{article, author={GİZEM ENGİN And author={İSKENDER DAŞDEMİR}, title={SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETME VE ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇIS}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={425} }