Atıf Formatları
Web Destekli Etkin Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Derse Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. D. ARIKAN, "Web Destekli Etkin Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Derse Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkileri," Ege Eğitim , vol.7, pp.23-41, 2008

ARIKAN, Y. D. 2008. Web Destekli Etkin Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Derse Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkileri. Ege Eğitim , vol.7 , 23-41.

ARIKAN, Y. D. , (2008). Web Destekli Etkin Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Derse Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkileri. Ege Eğitim , vol.7, 23-41.

ARIKAN, YÜKSEL. "Web Destekli Etkin Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Derse Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkileri," Ege Eğitim , vol.7, 23-41, 2008

ARIKAN, YÜKSEL D. . "Web Destekli Etkin Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Derse Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkileri." Ege Eğitim , vol.7, pp.23-41, 2008

ARIKAN, Y. D. (2008) . "Web Destekli Etkin Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Derse Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkileri." Ege Eğitim , vol.7, pp.23-41.

@article{article, author={YÜKSEL DENİZ ARIKAN}, title={Web Destekli Etkin Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Derse Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkileri}, journal={Ege Eğitim}, year=2008, pages={23-41} }