N. E. KÖKER And D. MADEN, "Hazcı Ve Faydacı Tüketim Bağlamında Tüketicinin Ürün Temelli Yenilikçiliği Algılaması Amprik Bir Araştırma," Journal of Business Research , vol.4, pp.92-121, 2012
KÖKER, N. E. And MADEN, D. 2012. Hazcı Ve Faydacı Tüketim Bağlamında Tüketicinin Ürün Temelli Yenilikçiliği Algılaması Amprik Bir Araştırma. Journal of Business Research , vol.4 , 92-121.
KÖKER, N. E. , & MADEN, D., (2012). Hazcı Ve Faydacı Tüketim Bağlamında Tüketicinin Ürün Temelli Yenilikçiliği Algılaması Amprik Bir Araştırma. Journal of Business Research , vol.4, 92-121.
KÖKER, NAHİT, And DENİZ MADEN TOMASELLI. "Hazcı Ve Faydacı Tüketim Bağlamında Tüketicinin Ürün Temelli Yenilikçiliği Algılaması Amprik Bir Araştırma," Journal of Business Research , vol.4, 92-121, 2012
KÖKER, NAHİT E. And MADEN, DENİZ M. . "Hazcı Ve Faydacı Tüketim Bağlamında Tüketicinin Ürün Temelli Yenilikçiliği Algılaması Amprik Bir Araştırma." Journal of Business Research , vol.4, pp.92-121, 2012
KÖKER, N. E. And MADEN, D. (2012) . "Hazcı Ve Faydacı Tüketim Bağlamında Tüketicinin Ürün Temelli Yenilikçiliği Algılaması Amprik Bir Araştırma." Journal of Business Research , vol.4, pp.92-121.
@article{article, author={NAHİT ERDEM KÖKER And author={DENİZ MADEN TOMASELLI}, title={Hazcı Ve Faydacı Tüketim Bağlamında Tüketicinin Ürün Temelli Yenilikçiliği Algılaması Amprik Bir Araştırma}, journal={Journal of Business Research}, year=2012, pages={92-121} }