Atıf Formatları
Öğrencilerin Duygusal Zeka ile Medya-Bilgisayar-İnternet Kullanım Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. A. BİLGİLİER, "Öğrencilerin Duygusal Zeka ile Medya-Bilgisayar-İnternet Kullanım Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma," 5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi , 2008

BİLGİLİER, H. A. 2008. Öğrencilerin Duygusal Zeka ile Medya-Bilgisayar-İnternet Kullanım Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma. 5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi .

BİLGİLİER, H. A. , (2008). Öğrencilerin Duygusal Zeka ile Medya-Bilgisayar-İnternet Kullanım Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma . 5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi

BİLGİLİER, HİDAYE. "Öğrencilerin Duygusal Zeka ile Medya-Bilgisayar-İnternet Kullanım Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma," 5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 2008

BİLGİLİER, HİDAYE A. . "Öğrencilerin Duygusal Zeka ile Medya-Bilgisayar-İnternet Kullanım Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma." 5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi , 2008

BİLGİLİER, H. A. (2008) . "Öğrencilerin Duygusal Zeka ile Medya-Bilgisayar-İnternet Kullanım Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma." 5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={HİDAYE AYDAN BİLGİLİER}, title={Öğrencilerin Duygusal Zeka ile Medya-Bilgisayar-İnternet Kullanım Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma}, congress name={5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi}, city={}, country={}, year={2008}}