E. H. ALTUN And H. Çamlı Çakır, "Bilgisayar Destekli Zihin Haritalama Tekniğinin İlköğretim 5 Sinif Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarilarina ve Tutumlarina Etkisi," Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi (ETAD) , 2011
ALTUN, E. H. And Çamlı Çakır, H. 2011. Bilgisayar Destekli Zihin Haritalama Tekniğinin İlköğretim 5 Sinif Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarilarina ve Tutumlarina Etkisi. Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi (ETAD) .
ALTUN, E. H. , & Çamlı Çakır, H., (2011). Bilgisayar Destekli Zihin Haritalama Tekniğinin İlköğretim 5 Sinif Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarilarina ve Tutumlarina Etkisi. Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi (ETAD) .
ALTUN, ERALP, And Hande Çamlı Çakır. "Bilgisayar Destekli Zihin Haritalama Tekniğinin İlköğretim 5 Sinif Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarilarina ve Tutumlarina Etkisi," Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi (ETAD) , 2011
ALTUN, ERALP H. And Çamlı Çakır, Hande Ç. . "Bilgisayar Destekli Zihin Haritalama Tekniğinin İlköğretim 5 Sinif Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarilarina ve Tutumlarina Etkisi." Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi (ETAD) , 2011
ALTUN, E. H. And Çamlı Çakır, H. (2011) . "Bilgisayar Destekli Zihin Haritalama Tekniğinin İlköğretim 5 Sinif Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarilarina ve Tutumlarina Etkisi." Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi (ETAD) .
@article{article, author={ERALP HÜSEYİN ALTUN And author={Hande Çamlı Çakır}, title={Bilgisayar Destekli Zihin Haritalama Tekniğinin İlköğretim 5 Sinif Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarilarina ve Tutumlarina Etkisi}, journal={Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi (ETAD)}, year=2011}