M. TOKATLI, "YENİ MEDYA NIN GELENEKSEL MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER MESLEK ALANI ÜZERİNE ETKİLERİ," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, pp.877-886, 2016
TOKATLI, M. 2016. YENİ MEDYA NIN GELENEKSEL MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER MESLEK ALANI ÜZERİNE ETKİLERİ. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9 , 877-886.
TOKATLI, M., (2016). YENİ MEDYA NIN GELENEKSEL MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER MESLEK ALANI ÜZERİNE ETKİLERİ. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, 877-886.
TOKATLI, MEHMET. "YENİ MEDYA NIN GELENEKSEL MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER MESLEK ALANI ÜZERİNE ETKİLERİ," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, 877-886, 2016
TOKATLI, MEHMET. "YENİ MEDYA NIN GELENEKSEL MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER MESLEK ALANI ÜZERİNE ETKİLERİ." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, pp.877-886, 2016
TOKATLI, M. (2016) . "YENİ MEDYA NIN GELENEKSEL MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER MESLEK ALANI ÜZERİNE ETKİLERİ." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, pp.877-886.
@article{article, author={MEHMET TOKATLI}, title={YENİ MEDYA NIN GELENEKSEL MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER MESLEK ALANI ÜZERİNE ETKİLERİ}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2016, pages={877-886} }