M. ELDEN Et Al. , "Bir İkna Edici Teknoloji Olarak Sigara Karşıtı Web Siteleri Kar Amacı Güden Ve Gütmeyen Kurumların Web Sitelerine Yönelik Kullanıcı Tutumları," Global Media Journal , vol.5, pp.75-96, 2014
ELDEN, M. Et Al. 2014. Bir İkna Edici Teknoloji Olarak Sigara Karşıtı Web Siteleri Kar Amacı Güden Ve Gütmeyen Kurumların Web Sitelerine Yönelik Kullanıcı Tutumları. Global Media Journal , vol.5 , 75-96.
ELDEN, M., YEYGEL ÇAKIR, S., & BAKIR, U., (2014). Bir İkna Edici Teknoloji Olarak Sigara Karşıtı Web Siteleri Kar Amacı Güden Ve Gütmeyen Kurumların Web Sitelerine Yönelik Kullanıcı Tutumları. Global Media Journal , vol.5, 75-96.
ELDEN, MÜGE, SİNEM YEYGEL ÇAKIR, And UĞUR BAKIR. "Bir İkna Edici Teknoloji Olarak Sigara Karşıtı Web Siteleri Kar Amacı Güden Ve Gütmeyen Kurumların Web Sitelerine Yönelik Kullanıcı Tutumları," Global Media Journal , vol.5, 75-96, 2014
ELDEN, MÜGE Et Al. "Bir İkna Edici Teknoloji Olarak Sigara Karşıtı Web Siteleri Kar Amacı Güden Ve Gütmeyen Kurumların Web Sitelerine Yönelik Kullanıcı Tutumları." Global Media Journal , vol.5, pp.75-96, 2014
ELDEN, M. YEYGEL ÇAKIR, S. And BAKIR, U. (2014) . "Bir İkna Edici Teknoloji Olarak Sigara Karşıtı Web Siteleri Kar Amacı Güden Ve Gütmeyen Kurumların Web Sitelerine Yönelik Kullanıcı Tutumları." Global Media Journal , vol.5, pp.75-96.
@article{article, author={MÜGE ELDEN Et Al. }, title={Bir İkna Edici Teknoloji Olarak Sigara Karşıtı Web Siteleri Kar Amacı Güden Ve Gütmeyen Kurumların Web Sitelerine Yönelik Kullanıcı Tutumları}, journal={Global Media Journal}, year=2014, pages={75-96} }