Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hazır Giyim İşletmelerinde Pazarlama Maliyetleri

Turkish Journal of Fashion Design and Management, cilt.1, ss.1-12, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hazır Giyimde Moda Pazarlaması

Ege Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.2, ss.55-67, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hazır Giyim Sektörü ve Yeşil Pazarlama

Çukurova Üniversites Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.27, ss.97-110, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Elektrik-Elektronik Mesleki Eğitiminde Pazarlama Eğtiminde Uygulamanın Önemi: Ege Meslek Yüksekokulu Örneği

Journal of Research in Education and Teaching, cilt.6, ss.84-97, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

The Importance of Brand in Ready Made Garment Consumption

International Journal of Business Management and Economic Research, cilt.7, ss.612-618, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Catering Sector and Importance of Marketing Costs in This Sector

International Journal of Management, cilt.3, ss.141-152, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Gıda Sektöründe Yeşil Pazarlama Uygulamaları

Pİ Pazarlama Dergisi ve İletişim Dergisi, cilt.2011, ss.18-24, 2011 (Hakemsiz Dergi)

Restoran Pazarlamasında Kullanılan Pazarlama Karması Elemanları P

Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi, cilt.1, ss.1-25, 2010 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Kurumsal Yemek İşletmeleri ve Pazarlama Politikaları

HASAD Dergisi, cilt.23, ss.10-15, 2007 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Türkiye’de İşlenmiş İthal Gıda Ürünleri Pazarlaması

EGE ACADEMIC REVIEW, cilt.2, ss.91-103, 2005 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Türk Gıda Sanayinin Gelişimi

Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.2, ss.89-96, 2004 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Elektrik-Elektronik Mesleki Eğitiminde Pazarlama Eğitiminde Uygulamanın Önemi: Ege Meslek Yüksekokulu Örneği

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.51-52

Gıda Sektöründe Pazarlama Eğitiminin Önemi

3ncü Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Aydın, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, ss.149-159

Aesthetician Education and It s Significance for the for the Sector

4th World Conference on Educational Sciences (WCES 2012), BARSELONA, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4651-4655

SPA Pazarında Wine Terapi Uygulamaları

II. Ulusal SPA&Wellness Kongresi (Uluslar arası Katılımlı), 18 - 20 Aralık 2009

Reklamların Kozmetik Ürün Tüketimine Etkisi

II. Ulusal SPA&Wellness Kongresi (Uluslar arası Katılımlı), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Aralık 2009

SPA Pazarının Pazarlama Karması Elemanları Açısından İncelenmesİ

II. Ulusal SPA&Wellness Kongresi (Uluslar arası Katılımlı), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Aralık 2009

Şarap Pazarlamasında Tüketici Tercihleri

Ulusal Bağcılık ve Şarap Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2008, cilt.1, ss.355-373

Şarap Pazarlaması ve Sektörün Pazarlama Sorunları

Ulusal Bağcılık ve Şarap Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2008, cilt.1, ss.271-290

Turizm ve Sağlık Pazarında SPA ve Wellness Pazarlaması

I. Ulusal SPA Wellness Kongresi, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ocak 2008

Hazır Yemek Pazarında Hızlı Yemek Sistemi

IV. Ulusal Meslek Yükekokulları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2007, cilt.1, ss.161-167

Hazır Giyim Seçiminde Tüketici Davranışları

IV. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2007

A Research on Increasing Fabric Productivity

International CAD Conference and Exhibition, Pattaya Beach, Tayland, 24 - 28 Mayıs 2004

Küreselleşmenin Türk Gıda Sektörüne Etkisi

II. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2003, cilt.1, ss.385-391

Organic and Biotechnological Products and Risk of Cancer

The First Regional Meeting of the Asian Pasific Organization for Cancer Prevention (APOCP) APOCP Uluslar arası Kanser Kongresi, İzmir, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2003, cilt.1, ss.23

Gıda Güvenliğinde Bir Başka Boyut Ekolojik Ürünler

7NCİ ULUSAL GIDA KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2002, cilt.1, ss.597-605

Tekstil ve Konfeksiyon Sektöründe Kaliteyi Etkileyen Teknik Gelişmeler

YENİ GELİŞMELER IŞIĞINDA PAMUK SEKTÖRÜ-IV.Türkiye Pamuk,Tekstil ve Konfeksiyon Sempozyumu, Antakya, Türkiye, 23 - 24 Mart 2001, ss.170-185

Organik Ürünlerin Pazarlanması

4ncü Ulusal Pazarlama Kongresi "21. Yüzyıl Eşiğinde Ulusal Pazarlama", Ankara, Türkiye, 18 - 20 Kasım 1999, cilt.1, ss.135-137

Thermophysical Properties of Dried Figs for Freezing

New Applicationsof Refrigeration to Fruit and Vegetables Processing, İstanbul, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 1994, cilt.1, ss.105-112

Kitap & Kitap Bölümleri

Moda Pazarlaması

Ege Üniversitesi Basım Evi, İzmir, 2019

Pazarlama

Ege Üniversitesi Rektörlüğü Basımevi Müdürlüğü (Uluslararası Yayınevi), İzmir, 2018 identifier

pazarlama el kitabı

SİDAS Yayıncılık, İzmir, 2018

İşletmenin Amaçları ve İşlevleri

İşletme Yönetimi, Ece Nüket Öndoğan, Yeşim Kalyon, Editör, Lisans Yayıncılık, İzmir, ss.23-76, 2007