Eğitim Bilgileri
2009 - 2014
2009 - 2014Doktora
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Çoğul Modernlikler: Musevi Tüketicilerin Ritüel Tüketimleri
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2009
2009Yüksek Lisans
Balkan Göçmenlerinin Türkiye’de Kültürleşmeleri Sürecinde Türk Tüketim Kültürüyle Olan Etkileşimi
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr.Öğr.Üyesi
Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi
2015 - 2018
2015 - 2018Yrd.Doç.Dr.
Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2014 - 2015
2014 - 2015Araştırma Görevlisi Dr.
Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2010 - 2014
2010 - 2014Araştırma Görevlisi
Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorEge Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Teknoloji Transfer Ofisi (Ebiltem-TTO), Fakülte Koordinatörü
Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2015 - 2017
2015 - 2017Erasmus Koordinatörü
Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2013 - 2017
2013 - 2017Mevlana Değişim Programı Koordinatörü
Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2010 - 2015
2010 - 2015Erasmus Koordinatör Yardımcısı
Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
İRANLI TÜKETİCİLERİN GÖZÜNDEN TÜRK MARKALARI: MENŞEİ ÜLKE (COUNTRY OF ORIGIN) ETKİSİ
Üstündağlı Erten E. (Danışman)
B.JODEIRIAKBARINEJAD(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Müzelerde Marka Kavramının ve Markaya Yönelik Tüketici Algısının İncelenmesi: İzmir Müzeleri Örneği
Üstündağlı Erten E. (Danışman)
N.AHMADOVA(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2015
2015Rethinking religion in the context of ethnicity and well-being
Jafari A., DEDEOGLU A. , REGANY F., Ustundagli E. , BATAT W.
MARKETING THEORY, cilt.15, ss.287-295, 2015 (SSCI İndekslerine Giren Dergi)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020Transformation of do-it-yourself from altruistic to utilitarian tendency: DIY entrepreneurs and sustainable practices in shared economy market conditions
ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , GÜZELOĞLU E. B.
MANAGEMENT OF ENVIRONMENTAL QUALITY, 2020 (ESCI İndekslerine Giren Dergi)
2017
2017GİYİM TÜKETİMİ VE MAHREMİN ERİL İNŞASI: İŞ YAŞAMINDA ERİL GİYİM KODLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KARAÇİZMELİ GÜZELER A., ÖZHAN DEDEOĞLU A. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, ss.425-442, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2016
2016Üretimde Mi Yoksa Tüketimde Mi İnovasyon Sürdürülebilirlik Pazar Ekonomisi Ve İnovasyon Temelinde Türkiye nin Pazar Ortamının Değerlendirilmesi
ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , ÖZHAN DEDEOĞLU A.
Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi, cilt.7, ss.175-190, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2015
2015Gençlerin Yeşil Tüketim Profili Farkındalık Tutum ve Davranış Pratiklerine Yönelik Analiz
ÜSTÜNDAĞLI E. , GÜZELOĞLU E. B.
Global Media Journal, cilt.5, ss.341-362, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2015
2015Collaborative Sustainability Analyzing Economic and Social Outcomes in the Context of Cittaslow
ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , BAYBARS M. , GÜZELOĞLU E. B.
Business and Economics Research Journal, cilt.6, ss.125-144, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2015
2015Görünmezin Görünür Olması Türkiye nin Modernleşme Sürecinin Çoğul Modernlikler Temelinde Kimlik ve Tüketim Yönünden Yorumlanması
ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E.
Uluslararası Türkbilim Dergisi, cilt.3, ss.177-199, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2014
2014Consumer ethnicity three decades after: a TCR agenda
VISCONTI L. M. , JAFARI A., BATAT W., BROECKERHOFF A., DEDEOGLU A. Ö. , DEMANGEOT C., et al.
Journal of Marketing Management, cilt.30, ss.1882-1922, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2013
2013Store Personality Perceptions Towards Consumer Electronics Chain Stores in Turkey A Case of University Students
Ventura K. , Kazançoğlu İ. , Üstündağlı Erten E. , Tatlıdil R.
Journal of Economic and Social Studies, no.1, ss.15-38, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2012
2012Tüketicilerin Sosyal Ağ Sitelerindeki Reklamlara Yönelik Tutumlarının Satınalma Davranışları Üzerine Etkisi Facebook Örneği
Kazançoğlu İ. , Üstündağlı Erten E. , Baybars M.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, no.8, ss.159-182, 2012 (Hakemli Üniversite Dergisi)
2011
2011Bosnian Immigrants Acculturation to Turkish Consumer Culture
ÖZHAN DEDEOĞLU A. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E.
Ege Akademik Bakış, cilt.11, ss.1-14, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2011
2011Sanal Topluluklar Bağlamında Tüketicilerin Tüketim Yaşam Tarzı ve Kimlik Yönünden Değerlendirilmesi
ÖZHAN DEDEOĞLU A. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E.
İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (Business and Economics Research Journal), cilt.2, ss.23-40, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2011
2011Attitudes Toward Online Shopping from the Aspects of Personal Characteristics and Shopping Motive through a Developing Concept Private Shopping
BAYBARS M. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E.
International Journal of Business and Management Studies, cilt.3, ss.201-210, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2020
2020Pandemi Döneminde Çalışmayan Bireylerin Evde Kalma Durumlarının Kolektivzm Yönünden Analizi
Güzeloğlu E. B. , Üstündağlı Erten E. , Şentürk B. , Özgür Keysan A., Zalluhoğlu A. E.
The 3rd International Congress on Critical Debates in Social Sciences-ICCDSS 2020, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2020, ss.44-45
2019
2019Yaşam Tarzı Yönünden ’Kendin Yap’çılar (Do-It-Yourself): Eylem, Tüketim ve Sürdürülebilirlik
ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , GÜZELOĞLU E. B.
24. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.28-33
2019
2019Race-Based Market Exclusion: An Analysis of Jewish Community in Turkey
ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , ÖZÇAĞLAR TOULOUSE N.
2. Race in the Marketplace, Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2019, ss.23
2018
2018’Size Cenneti Vadediyoruz’: İzmir’deki Konut Projelerine Yönelik Bir İnceleme
ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E.
4. Asos Congress Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.402-420
2017
2017Eski Köye Yeni Adet: Çevrimiçi Dizi İzleme Platformlarına Yönelik Bir Araştırma
ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , ÖZER S. H. , ARAL Ö. H. , TURUNÇOĞLU D.
22. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.915-919
2017
2017Pazarlama Yöneticilerinin Gözünden Trend Pazarlama Kavramları
GÜNAY G. N. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , ZALLUHOĞLU A. E.
22. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.942-945
2017
2017Eril Mahrem: Beyazyaka Çalışanların Giyim Kodları Üzerine Bir Araştırma
KARAÇİZMELİ GÜZELER A., ÖZHAN DEDEOĞLU A. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
2016
2016Scientists from the Academician s Point of View Perceptions Images and Media
GÜZELOĞLU C. , GÜZELOĞLU E. B. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , KUŞKU ÖZDEMİR E.
14th International Public Communication of Science and Technology (PCST) Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2016, ss.107
2016
2016Scientist From The Academician s Point of View Perceptions Images And Media
GÜZELOĞLU C. , GÜZELOĞLU E. B. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , KUŞKU ÖZDEMİR E.
PCST 2016 14th Public Communication of Science and Technology (PCST) Conference: The Global Conference on Science Communication, 26 - 28 Nisan 2016
2015
2015Üretimde mi Yoksa Tüketimde mi İnovasyon Sürdürülebilirlik Pazar Ekonomisi ve İnovasyon Temelinde Türkiye nin Pazar Ortamının Değerlendirilmesi
ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , ÖZHAN DEDEOĞLU A.
”, İnovasyon Ekosistemleri Aracılığı İle Değer Yaratmak: Disiplinler Arası Yaklaşımlar Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2015, cilt.1, ss.11-26
2013
2013Küreselden Yerele Yerelden Küresele Sakin Şehir Türkiye nin Cıttaslow Başkenti Seferihisar
ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , BAYBARS M. , GÜZELOĞLU E. B.
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.342-353
2011
2011Building Store Personality For Consumer Electronics Chain Stores in Turkey
VENTURA K. , KAZANÇOĞLU İ. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , TATLIDİL R.
Third Biennial International Conference on Service Marketing, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2011, ss.348-358
2010
2010Sanal Topluluklar Bağlamında Tüketicilerin Tüketim Yaşam Tarzı ve Kimlik Yönünden Değerlendirilmesi
ÖZHAN DEDEOĞLU A. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E.
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Aydın - Kuşadası, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.134-138
2010
2010Facebook Kullanıcılarının Facebook ta Yayınlanan Reklam Türlerine Yönelik Tutum Analizi
Kazançoğlu İ. , Üstündağlı Erten E. , Baybars M.
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.160-163
2010
2010Bosnian Immigrants Acculturation to Turkish Consumer Culture
ÖZHAN DEDEOĞLU A. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E.
Advances in Global Management Development: Critical Issues in Global Business: Lessons From the Past, Contemporary Concerns and Future Trends, Konya, Türkiye, 21 - 25 Temmuz 2010, cilt.19, ss.110-118
Kitap & Kitap Bölümleri
2018
2018To Be or Not to Be (Green): Does Communication Experts’ Environmental Sensitivity Affect their Marketing Communication Plans?
GÜZELOĞLU E. B. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E.
Handbook of Engaged Sustainability, Dhiman, S., Marques, J., Editör, Springer, London/Berlin , Londra, ss.1-49, 2018
2016
2016Pazarlama Yönetimine Giriş Bölüm 4 İşletme Devlet ve Kurumsal Satın Alma - ÇEVİRİ
Candemir A. , Baybars M., Aytekin P., Üstündağlı Erten E. , Kazançoğlu İ. , Ventura K. , et al.
Nobel Yayın Dağıtım, İzmir, 2016
2016
2016Dağıtım Stratejisi
CANDEMİR A. , BAYBARS M. , AYTEKİN P., ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , KAZANÇOĞLU İ. , VENTURA K. , et al.
PAZARLAMA YÖNETİMİNE GİRİŞ (Çeviri: A Preface to Marketing Management), Candemir A., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.154-169, 2016
2016
2016Etnik Farklılıkların Yönetimi: Etnik Pazarlama
ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. , KARAÇİZMELİ GÜZELER A.
İletişimde Serbest Yazılar, Prof. Dr. Aylin Göztaş, Editör, Liretatürk Academia, ss.155-180, 2016
2011
2011Bireylerden Kurumlara Sosyal Medyada İletişim
GÜZELOĞLU E. B. , ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E.
Stratejik Pazarlama İletişimi Temel Kavramlar, BABACAN, E., GÖZTAŞ, A., TOPSÜMER, F., Editör, GAMA YAYINLARI, İzmir, ss.177-199, 2011
Desteklenen Projeler
2020 - 2020
2020 - 2020“Yakın Çevre Ekolojisinde Fiziksel Mesafe ve İzolasyon Kırılganlığının Durumsallığı: Sorumluluklar Ve Beklentilere İlişkin Uyuma Teşvik Edici Kamusal İletişim Politika Önerilerinin Geliştirilmesi”
TÜBİTAK Projesi
Güzeloğlu E. B. (Yürütücü) , Üstündağlı Erten E. , Zalluhoğlu A. E. , Şentürk B. , Özgür Keysan A., Bahar Özvarış Ü. Ş.
2017 - 2018
2017 - 2018YAŞAM TARZI YÖNÜNDEN "KENDİN YAP ÇILAR (DO-IT-YOURSELF): EYLEM, TÜKETİM VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÜSTÜNDAĞLI ERTEN E. (Yürütücü)
2013 - 2017
2013 - 2017Türk Üniversitelerinde İnovasyon Ekosistemi: Eylem Toplulukları (Communities of Practice) ile Yaratıcılığın Güçlendirilmesi ve Ege Üniversitesi Modeli
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Üstündağlı Erten E. , Özhan Dedeoğlu A.
2014 - 2015
2014 - 2015BORBEL E Kent Bilgi Sistemi Projesi
Belediye
Üstündağlı Erten E. , Özhan Dedeoğlu A.
2012 - 2015
2012 - 2015Çoğul Modernlikler Bağlamında Tüketimde Meşrulaştırma ve Ötekileştirme Tüketimin Yeniden Yapılanması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Üstündağlı Erten E. , Özhan Dedeoğlu A. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorUluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
Yardımcı Editör
2017 - 2017
2017 - 2017Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
Özel Sayı Editörü
Bilimsel Hakemlikler
Eylül 2017
Eylül 2017Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2017
Temmuz 2017Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi (4 adet)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2017
Mart 2017Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2016
Mart 2016Ege Akademik Bakış
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2016
Şubat 2016Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi (2 adet)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2015
Temmuz 2015Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2015
Mart 2015Ege Akademik Bakış (2 adet)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Bilimsel Danışmalıklar
2020 - 2020
2020 - 2020Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK
Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Davetli Kongre ve Sempozyum Faaliyetleri
2017
201712th International Konitsa Summer School in Anthropology, Ethnography and Comparative Folklore of the Balkans - Ethnographic Research in Border Areas
Katılımcı
Ioannina-Yunanistan
2017
2017Case Study Alliance Turkey, Case Writing Workshop
Katılımcı
İzmir-Türkiye
2013
2013Seminar on Qualitative Methods and Research Design
Katılımcı
Lille-Fransa
2013
2013Fourth Conference for Transformative Consumer Research (TCR)
Katılımcı
Lille-Fransa
2013
2013LLP Erasmus Öğrenim Hareketliliği Programı
Katılımcı
Lille-Fransa
2012
2012European Consumer Culture Theory Doctoral Workshop
Katılımcı
London-İngiltere
2011
2011Müzede Göç: Kültürler(arası) Eğitim ve Kültürel Çeşitlilik, Alman-Fransız-Türk Yaz Okulu Projesi
Katılımcı
Cologne-Almanya
2011
2011LLP Erasmus Staj Hareketliliği Programı
Katılımcı
Lille-Fransa
Burslar
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorTÜBİTAK Doğrudan Yurtiçi Doktora Bursiyerliği
TÜBİTAK
2007 - Devam Ediyor
2007 - Devam Ediyor