SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tıp Öğrencilerinin Öğrenme İklimi Algılarının Akademik ÖzYeterlilik, Hekimlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
Tıp Eğitimi Dünyası, sa.53, ss.22-32, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitiminde Öğrenme Ortamı ve Öğrenme İklimi
Turkiye Klinikleri J Med Educ-Special Topics, cilt.1, ss.1-7, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
EVALUATION OF THE ADVANCED TRAUMA LIFE SUPPORT COURSE DESIGNED BASED ON TEAMWORK APPROACH
Tıp Eğitimi Dünyası, cilt.15, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Yoğun Bakım Ünitesindeki Hastaların Yakınları için Gereksinim Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlanması ve Psikometrik Özellikleri
Toplum ve Hekim, cilt.31, ss.31-41, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
How Medical Student Perceive the Bologna Process In One Turkish Medical School
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI, ss.22-32, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Değişim Sürecinde Öğretim Üyeleri Ne Umdular Ne Buldular?
Tıp Eğitimi Dünyası, sa.43, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
How Medical Student Perceive the Bologna Process In Turkish Medical School
Tıp Eğitimi Dünyası, sa.44, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Öğretim Üyelerinin Beklenti ve Algıları Üzerinden Tıp Eğitiminde Değişim Yönetimi Ölçeği
Tıp Eğitimi Dünyası, ss.1-12, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Mesleksel Beceri Eğitimine Yönelik E öğrenme Uygulaması
Tıp Eğitimi Dünyası, cilt.34, ss.33-41, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi İkinci Sınıf Eğitim Programındaki İletişim Becerileri Eğitiminin Öğrenci Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi
Karabilgin Ö. S. , Şahin H. , Çalışkan S. A. , Batı A. H. , Demiral Yılmaz N. , Durak H. İ. , et al.
Tıp Eğitimi Dünyası, cilt.26, ss.13-22, 2007 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
HEMOFİLİ HASTALARININ PROFİLAKSİYE UYUMU: TÜRKÇE’YE UYARLANAN VERITAS-PRO VE PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİ
6. Hemofili Vakalarla Eğitim Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Şubat 2020, ss.23
How Effective is the Organ Donation Course in Medical Schools? An Innovative Educational Method Suggestion to Increase Organ Donation
I. International Transplant Network (ITN) Congress, Antalya, Türkiye, 17 Ekim 2018, ss.1
HOW EFFECTIVE IS THE ORGAN DONATION COURSE IN MEDICAL SCHOOLS? A INNOVATIVE EDUCATIONAL METHOD SUGGESTION FOR ORGAN DONATION
1st International Transplant Network, 17 - 21 Ekim 2018
Karşılaştırmalı Genel Cerrahi Uzmanlık Eğitimi Programları
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 09 Mayıs 2018, ss.1
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Temel Ölçme ve Değerlendirme Kursu
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 09 Mayıs 2018, ss.1
Ege Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Lisans Eğitimi Programı’nın EczÇEP’le ve Ulusal Standartlarla Uyumunu Geliştirme, Öğretim ve Değerlendirme Süreçlerini İyileştirme Projesi
. II. Ulusal Eczacılık Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 Mayıs 2018, ss.13
Ege Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Eğitim Programı İyileştirme ve Geliştirme Projesi Kapsamında Yapılan Eczacılık Mesleği Görev Analizi Çalışması
. II. Ulusal Eczacılık Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 Mayıs 2018, ss.16
Yabancı Uyruklu Tıp Öğrencilerinin Üniversiteye Uyumu, Başa Çıkma Stratejisi ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli ile İncelenmesi
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Application of Cognitive Diagnostic Models for the Identification of Learning Gaps: A Written Examination Sample Given in the Surgery Clerkship Course
International EJER 2017 Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Yabancı Uyruklu Tıp Öğrencilerinin Üniversiteye Uyumu, Başa Çıkma Stratejisi ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli ile İncelenmesi
International EJER 2017 Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Beceri Eğitiminde Koçluk: Öğrenci Nasıl Algılıyor?
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 15 - 17 Mart 2017
Ege Hemofili Hasta Okulu: Öğrenciler Ne Düşünüyor?”, Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 15 Mart 2017, ss.1
Öğrenme Eksikliklerinin Belirlenmesinde Bilişsel Tanı Modeli Uygulaması: Cerrahi Staj Bloğu Örneği
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 15 - 17 Mart 2017
Do medical students preclinical term written exam performances predict their clinical term written exam performances
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Çocuk ve Adölesanlarda Beslenme Risk Taraması ve Hastane Malnütrisyonu
11. Ulusal Çocuk Gastroenteroloji, Hepatoloji ve Beslenme Kongresi, Samsun, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2016
Mesleklerarası Eğitime Hazır Bulunuşluk Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlanması
Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016
Mesleklerarası Eğitim Deneyim Paylaşımı
Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016
Meslekler Arasi Eğitime Hazirbulunuşluk Ölçeği’nin Türkçe Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalişmasi
IX. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 Mart 2016, ss.1
Sağlık Hizmetleri Yüksekokulu Öğrencileri Mesleklerarası Eğitime Hazır mı
Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencileri Meslekler Arası Eğitime Hazır mı?
IX. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 Mart 2016, ss.1
While adapting what are the coping strategies used by foreign residents
International Conference on Medical Education, İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2015
Undergraduate foreign medical students adaptation to college Solution of problems from the individual to the institution
International Conference on Medical Education, İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2015
I am Developing My Minimally Surgery Skills an Example of Special Study in Ege University Faculty of Medicine
International Conference on Medical Education (ICME), İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2015
Learning Styles and LearningApproaches Are they associated withEach Other and Changing during MedicalEducation
International Conference on Medical Education, İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2015, ss.86
I am Developing My Surgical Skills An Example of Special Study Module in Ege University Faculty of Medicine
International Conference on Medical Education, İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2015
Do Health Care Students Ready for Interprofessional Education in Turkey
International Conference on Medical Education (ICME), İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2015
Evaluation of the Advanced Trauma Life Support Course Designed Based on Teamwork Approach
1st Annual Scientific Meeting of the UEMS Network of Accredited Clinical Skills Centers of Europe (NASCE), 14 - 15 Eylül 2015
Doktora Programlarının Çevrimiçi Uygulamalarla Zenginleştirilmesi Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Tıp Eğitimi Doktora Programı Örneği
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Konya, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015
Organ Nakli Koordinatörlüğü Hizmetiçi Eğitiminde Simüle Donör Aile Görüşmeleri Süreç ve Etki Değerlendirilmesi
Türkiye Organ Nakli Kuruluşları Koordinasyon Derneği X. Kongresi, Muğla, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2014
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı nın Öğretim Yönetim Sistemi Entegrasyonu Moodle Uygulaması
VIII. Uusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2014
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı nın Tıp Eğitimi Alanında İnsangücü Gelişimine Katkısı
VIII. Uusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2014
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Mesleksel Beceri Eğitimine Yönelik E Öğrenme Uygulaması 3
VIII. Uusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2014
Farklı Eğitim Programı Modelleri Öğrenme Yaklaşımlarını Değiştiriyormu
VIII. Uusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2014
Roma III Pediatrik Gastrointestinal Semptomlar Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
9. Ulusal Çocuk Gastro Hepatoloji ve Beslenme Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012
Faculty Members in the Process of Change: What They Hoped, What They Found?
Internatıonal Conference on Medical Education (ICME), Balaclava, Mauritius, 02 Ekim 2013, ss.87-88
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Mesleksel Beceri Eğitimine Yönelik E Öğrenme Uygulaması 2
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2013
Simulated Donor Family Encounters at Organ Transplantation Coordinators in Service Training Course Process and Impact Evaluation
Association for Medical Education in Europe (AMEE) Conference, Lyon, Fransa, 25 - 29 Ağustos 2012
Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Bologna Sürecine İlişkin Algıları Adnan Menderes Üniversitesi Tıp Fakültesi Örneği
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012
Becerinin Kliniğe Transferi İçin Örnek Uygulama Enjeksiyondan Korkmuyorum Özel Çalışma Modülü
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi AD Öğrenme Kaynakları Merkezi
DURAK H. İ. , Vatansever K., YILMAZ Y. , ÇALIŞKAN S. A. , KARABİLGİN ÖZTÜRKÇÜ Ö. S. , TÖRÜN S. E. , et al.
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Mayıs 2012, ss.211-212
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Öğrenme Kaynakları Merkezi
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Mesleksel Beceri Eğitimine Yönelik E Öğrenme Uygulaması
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012
The Examination of Medical Students Learning Climate Perceptions Regarding the Academical Self Efficacy Attitudes towards Medicine Occupation and Academical Success
Association for Medical Education in Europe (AMEE) Conference, Viyana, Avusturya, 27 - 31 Ağustos 2011
Klinik Öğrenme İklimi Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri
Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Temel Eğitici Gelişimi Programı 2009 11 Deneyimi
DURAK H. İ. , TÖRÜN S. E. , ÇALIŞKAN S. A. , KARABİLGİN Ö. S. , DEMİRAL YILMAZ N. , VATANSEVER K., et al.
Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Tıp Öğrencilerinin Öğrenme İklimi Algılarının Akademik ÖzYeterlilik Hekimlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bologna Sürecine İlişkin Görüşleri
Eğitim Yönetim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011
Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayları nda Sunulan Eğitim Yönetimi Bildirilerinin Değerlendirilmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010
Türkiye de Tıp Eğitimi Araştırmalarının Durumu Ulusal Tıp Eğitimi Kongre ve Sempozyum Bildirileri Üzerinden Bir Değerlendirme
VI. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı
VI. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010
Birinci Basamakta Yaşlı Evde Bakım Takip Kılavuzu Kılavuzun Kısa ve Uzun Dönem Hedefleri
II. Ulusal Birinci Basamak Hekimliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Mart 2010
Öğretim Üyelerinin Beklenti Ve Algıları Üzerinden Tıp Eğitiminde Değişim Yönetiminin Değerlendirilmesi Ölçeği
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Programı Değişim Sürecinin Yönetilmesine İlişkin Öğretim Üyelerinin Beklenti ve Algı Düzeyleri
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küreselleşme ve Eğitime İlişkin Görüşleri
VIII. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008
Does Injection Skills Training in Simulated Environments Help Ever Lasting Learning
Association for Medical Education in Europe (AMEE) Conference, Genoa, Italy, Genoa, İtalya, 14 - 18 Eylül 2006
Renewing the Pre clinical Skills Curriculum Reflections from a School s Five Year Experience
The Network-TUFH Annual Conference, Ghent, Belçika, 9 - 14 Eylül 2006
Tıp Eğitimi Alanında Sık Kullanılan Terimler ve Açıklamaları
ÇALIŞKAN S. A. , ŞAHİN H. , DEMİRAL YILMAZ N. , KARABİLGİN Ö. S. , DURAK H. İ. , TÖRÜN S. E. , et al.
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2006
Tıp Fakültesi Öğrencileri Bologna Sürecinin Eğitime Yansımasını Nasıl Algılıyor?
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Mayıs 2006, ss.218-220
E Ü Tıp Fakültesinde 2004 2005 Eğitim Öğretim Yılında İntramüsküler İlaç Uygulaması Beceri Eğitimi Alan 3 Sınıf Öğrencilerin Yetkinlik Düzeylerinin Belirlenmesi
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2006
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı’nın Ulusal Ölçekte Uzmanlık Eğitim Sürecine Katkısı
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Konresi, Adana, Türkiye, 02 Mayıs 2006, ss.70
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi nde Eğitim Programı Yenileme Çalışmaları Kapsamında İlk Üç Sınıfta Mesleksel Beceri Eğitimi Programındaki Değişim
DURAK H. İ. , DEMİRAL YILMAZ N. , VATANSEVER K., ÇALIŞKAN S. A. , TÖRÜN S. E. , KARABİLGİN Ö. S. , et al.
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2006
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Doktora Programı
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2006
EÜTF Temel Yaşam Desteği Beceri Eğitiminin Değerlendirilmesi
Program Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2005
EÜTF II Yıl Öğrencilerinin Temel İletişim Becerileri Uygulaması Hakkındaki Görüşleri
KARABİLGİN Ö. S. , DEMİRAL YILMAZ N. , ÇALIŞKAN S. A. , BATI A. H. , VATANSEVER K., ÇİÇEKLİOĞLU M. , et al.
Program Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2005
EÜTF Mesleksel Beceri Eğitimi Hedefleri Doğrultusunda Öğrenme Ortamı ve Araçları Önerisi
III. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 16 Nisan 2004
Benzidamin Klorhidrat Polyvidon İyod Nistatin ile Klorhexidin Glukonat Bikarbonat Ağız Solüsyonunun Akut Lösemi Tanılı Hastalarda Oral Mukozit Açısında Karşılaştırılması
XV. Ulusal Kanser Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 27 Nisan 2003
Kitap & Kitap Bölümleri
Araştırma eğitim programının 10 yıllık hikayesi: Öğretim üyesi ve öğrenci değerlendirmeleri ile
Ege Üniversitesi Basımevi, İzmir, 2019