Mesleki Deneyim

Akademik Unvanlar

  • 1992 - Devam Ediyor Prof.Dr.

    Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 1986 - 1992Doç.Dr.

    Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 1981 - 1986Yrd.Doç.Dr.

    Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Yönetimsel Görevler

  • 2009 - 2010Bölüm Başkanı

    Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2003 - 2009Dekan

    Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2001 - 2003Bölüm Başkanı

    Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2000 - 2001Rektör Yardımcısı

    Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi

  • 1998 - 2000Dekan

    Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi

  • 1995 - 1998Dekan

    Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi

  • 1992 - 1994Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

    Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü

  • 1992 - 1994Bölüm Başkan Yardımcısı

    Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü

  • 1987 - 1991Bölüm Başkan Yardımcısı

    Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Çalışma Ekonomisi Ve Endüstri İlişkileri Bölümü

  • 1987 - 1991Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

    Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Çalışma Ekonomisi Ve Endüstri İlişkileri Bölümü

Yönetilen Tezler

  • Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin ürüne ilişkin kriz dönemlerinde tüketicilerin satın almaya yönelik davranışlarına etkisi: Atfetme teorisine yönelik bir uygulama

    TATLIDİL R.

    A.KAHRAMAN(Öğrenci), Doktora, 2016

  • Etkin satış gücü oluşturmada motivasyonun rolü ve etkileri

    TATLIDİL R.

    Ö.ARACIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011

  • Küresel pazarlarda tutundurma stratejilerinin tüketiciler üzerindeki etkileri

    TATLIDİL R.

    Y.KAAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010

  • Türkiye'de pazara sunulan yerli ve yabancı mamullerde stratejik marka yönetimi ve marka değerlerinin karşılaştırılması

    TATLIDİL R.

    İ.SAVAŞÇI(Öğrenci), Doktora, 2008

  • Tekstil ve hazır giyim ürünleri ihracatında pazarlama çevresinin ihracat pazar stratejisi üzerine etkileri

    TATLIDİL R.

    K.VENTURA(Öğrenci), Doktora, 2008

  • Avrupa Birliği sürecinde Türk beyaz eşya sanayiinin uluslararası pazarlara açılması

    TATLIDİL R.

    Ö.KOÇMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007

  • Avrupa Birliği'nde çevre koruma politikaları ve Türkiye'deki yerli ve yabancı firmaların pazarlama politikalarına etkileri

    TATLIDİL R.

    D.KELGÖKMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006

  • Stratejik açıdan Avrupa Birliği enerji politikası ve uluslararası güvenlik sistemine etkisi

    TATLIDİL R.

    M.HAKAN(Öğrenci), Doktora, 2006

  • Modern pazarlamada müşteri ilişkileri yönetiminin (CRM) önemi ve kullanılan analitik yöntemlerin seçilmesi

    TATLIDİL R.

    Ö.HEPŞERBETÇİLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006

  • Sağlık hizmetleri pazarlaması

    TATLIDİL R.

    İ.DEMİRDÖĞEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005

  • Organik tarım ürünlerinin Avrupa Birliği`ne pazarlanması

    TATLIDİL R.

    H.TÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005

  • Tüketicilerde marka sadakatinin oluşturulması

    TATLIDİL R.

    Ö.ÖZDER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004

  • Yeni ürün geliştirme stratejileri ve ürün yaşam dönemi planlaması

    TATLIDİL R.

    E.KOCACIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003

  • Hizmet pazarlamasında fiyat ve hizmet kalitesi bilincinin oluşturulması: Cep telefonu markaları üzerine bir araştırma

    TATLIDİL R.

    A.BAĞÇECİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003

  • Tekstil sektöründe uluslararası pazarlara giriş yöntemleri

    TATLIDİL R.

    S.ÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003

  • İşletmelerde mevcut ürünlerin pazarlama stratejilerinin oluşturulması

    TATLIDİL R.

    Y.KIRDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003

  • Modern pazarlamada "pazar odaklı" yönetim: Ege bölgesinde gıda sanayi işletmelerinde "pazar odaklı" yönetim uygulamaları

    TATLIDİL R.

    I.ERBİL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001

  • Üniversite yönetiminde etkinliğin arttırılmasına yönelik bilgi sistemlerinin tasarlanması ve uygulanması

    TATLIDİL R.

    Ö.YAŞAR(Öğrenci), Doktora, 2001

  • Avrupa Birliği`nde ortak para politikası ve Avrupa Para Birimi`nin (ECU) oluşturulması

    TATLIDİL R.

    O.ŞEFİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000

  • Televizyon reklamlarının tüketiciler üzerindeki etkilerinin ölçülmesi: Bankacılık sektöründe bir uygulama

    TATLIDİL R.

    A.GÜL(Öğrenci), Doktora, 1999

  • Tüketicilerin korunması yönünden aldatıcı yanıltıcı reklamların etkileri: Gıda maddeleri üzerine bir araştırma

    TATLIDİL R.

    E.KARABACAK(Öğrenci), Doktora, 1997

  • A.B uyumlaştırılmış ambalajlama etiketleme standartlarının Türkiye'nin yaş meyve ve sebze ihracatı üzerine etkileri

    TATLIDİL R.

    S.KÜÇÜKKOCA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1996

  • Avrupa Birliği'ne tekstil ve hazırgiyim ihracatımızda karşılaşılan tarife dışı engeller

    TATLIDİL R.

    A.DUYGU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1996

  • Mobilya mağazalarında satış verimliliğinin artırılması açısından sözleşmeye dayalı bayilik sisteminin etkinliği

    TATLIDİL R.

    M.TÜRK(Öğrenci), Doktora, 1990