Mesleki Deneyim

Akademik Unvanlar

  • 2002 - Devam Ediyor Prof.Dr.

    Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

  • 1999 - 2002Prof.Dr.

    Gazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitimde Psikolojik Danışmanlık Ve Rehberlik (Yl) (Tezli)

  • 1993 - 1999Doç.Dr.

    Gazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitimde Psikolojik Danışmanlık Ve Rehberlik (Yl) (Tezli)

  • 1991 - 1993Doç.Dr.

    İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

  • 1988 - 1991Yrd.Doç.Dr.

    İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

  • 1985 - 1988Araştırma Görevlisi

    Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Yönetimsel Görevler

  • 2014 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı

    Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

  • 2011 - Devam Ediyor Senato Üyesi

    Ege Üniversitesi

  • 2002 - 2017Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

    Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

  • 2011 - 2016Dekan

    Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

  • 2002 - 2011Bölüm Başkanı

    Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

  • 2002 - 2005Dekan Yardımcısı

    Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

  • 1999 - 2002Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

    Gazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitimde Psikolojik Danışmanlık Ve Rehberlik (Yl) (Tezli)

  • 1991 - 1993Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

    İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Yönetilen Tezler

  • ZİHİN ENGELLİ ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN PSİKOLOJİK İYİ OLUŞLARININ BAŞA ÇIKMA TARZLARI, AİLE GEREKSİNİMLERİ VE SOSYAL DESTEK DEĞİŞKENLERİYLE MODELLENMESİ

    DOĞAN S.

    D.VURAL(Öğrenci), Doktora, 2018

  • Ergenlerin bilinçli farkındalığının yordanmasında başa çıkma stilleri, empati ve duygusal düzenlemenin rolü

    DOĞAN S.

    S.SEVGİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017

  • Lise öğrencilerinin algıladıkları ebeveyn kabul–reddi ile akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi

    DOĞAN S.

    S.YAVUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017

  • Ergen riskli davranışlarının akran zorbalığı, örselenme yaşantıları ve psikolojik sağlamlık ile ilişkisinde sapkın arkadaşların aracı etkisinin incelenmesi

    DOĞAN S.

    S.ÖZDEMİR(Öğrenci), Doktora, 2016

  • Boşanmış kadınlarda psikolojik sağlamlığı açıklamaya yönelik bir model geliştirme

    DOĞAN S.

    Y.SOYLU(Öğrenci), Doktora, 2016

  • Üniversite öğrencilerinin çocukluklarına dönük olarak algıladıkları ebeveyn kabul-reddi ile yetişkinlikteki psikolojik uyumları arasındaki ilişki

    DOĞAN S.

    T.TÜRKDOĞAN(Öğrenci), Doktora, 2015

  • Bireyle psikolojik danışma uygulamasında Mikro Beceri Süpervizyon Modeli'nin etkililiğinin incelenmesi: Ege Üniversitesi örneği

    DOĞAN S.

    B.MEYDAN(Öğrenci), Doktora, 2014

  • Kişiler arası süreci hatırlama tekniğine dayalı süpervizyonun psikolojik danışman adaylarının psikolojik danışma becerilerine, özyeterlik ve kaygı düzeylerine etkisi

    DOĞAN S.

    İ.KOÇ(Öğrenci), Doktora, 2013

  • Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı psiko-eğitim programının ilköğretim birinci kademe öğrencilerinin duygusal yılmazlık, sosyal beceri-okula uyum ve benlik saygısı düzeylerine etkisi

    DOĞAN S.

    G.KURTOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2013

  • Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı grupla psikolojik danışmanın üniversite öğrencilerinin ruhsal belirti düzeylerine etkisi

    DOĞAN S.

    M.SARISOY(Öğrenci), Doktora, 2011

  • Bilişsel davranışçı yaklaşım temelli psikoeğitim programının Kadın Danışma Merkezine başvuran annelerin iyi oluş düzeyi, evlilik doyumu, problem çözme ve iletişim becerilerine etkisi

    DOĞAN S.

    H.PEHLİVAN(Öğrenci), Doktora, 2011

  • Danışanların algıladıkları terapötik çalışma uyumu ve oturum etkisi düzeylerinin bazı değişkenlere göre yordanması: Ege Üniversitesi örneği

    DOĞAN S.

    S.DENİZLİ(Öğrenci), Doktora, 2010

  • Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı stresle başa çıkma becerileri eğitim programının işgörenlerin stres, kaygı ve iyilik hali düzeylerine etkisi: Karşıyaka Vergi Dairesi örneği

    DOĞAN S.

    Ö.ÖZÜ(Öğrenci), Doktora, 2010

  • Lise öğrencilerinin psikolojik yardım almaya ilişkin tutumlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi

    DOĞAN S.

    A.KARALP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009

  • Liselerdeki psikolojik danışma ve rehberlik servislerinin algılanan etkililiğinin bazı değişkenlere göre incelenmesi

    DOĞAN S.

    N.SELEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008

  • İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin genel özyeterlik düzeylerinin yordanması

    DOĞAN S.

    G.VARDARLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005

  • Küçük ve orta ölçekli işletmelerde çalışan yöneticilerin stresle başa çıkma stretejilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

    DOĞAN S.

    M.BOZKURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005

  • Lise öğrencilerinin karar verme davranışlarının bazı değişkenlere göre yordanması

    DOĞAN S.

    A.YİĞİT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005

  • Psikolojik danışmanların temel psikolojik danışma becerilerine ilişkin yeterlik düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi

    DOĞAN S.

    B.YAKA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005

  • Liselerde ve özel dershanelerde çalışan psikolojik danışmanların psikolojik danışma ve rehberlik biriminin işlevlerine ilişkin görev algılarının bazı değişkenler açısından karşılaştırılması

    DOĞAN S.

    B.AYHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004

  • Grup rehberliğinin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin stresle başaçıkma becerilerine etkisi

    DOĞAN S.

    O.AKPINAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004

  • Lise öğrencilerinin utangaçlık düzeylerinin yordanması

    DOĞAN S.

    S.GÖKÇE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002

  • Sosyal kaygıyla başa çıkma programının lise öğrencilerinin sosyal kaygı düzeylerine etkisi

    DOĞAN S.

    A.KOÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001

  • Lise öğrencilerinin sosyal destek ve yalnızlık düzeylerinin incelenmesi

    DOĞAN S.

    N.ERDEĞER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001

  • Grup rehberliğinin ilkokul II. devre öğrencilerinin problemlerine ve benlik kavramlarına etkisi

    DOĞAN S.

    E.SARI(Öğrenci), Doktora, 1997

  • Grupla iletişim becerileri eğitiminin üniversite öğrencilerinin iletişim beceri düzeylerine etkisi

    DOĞAN S.

    F.YÜKSEL(Öğrenci), Doktora, 1997

  • Farklı cinsiyet rollerine sahip üniversite öğrencilerinin benlik tasarımı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

    DOĞAN S.

    A.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1997

  • Ankara Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin özsaygı düzeyleri ile denetim odağı düzeyleri arasındaki ilişki

    DOĞAN S.

    H.DURAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1997

  • Grupla psikolojik danışmanın tüberkülozlu hastaların kaygı, yalnızlık ve umutsuzluk düzeylerine etkisi

    DOĞAN S.

    N.HAYTA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1996

  • Milli Eğitim Bakanlığı üst düzey yöneticilerinin ve uzmanlarının bazı değişkenlere göre psikolojik danışma ve rehberlik anlayışı

    DOĞAN S.

    A.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1994

  • Anne, baba ve çocuğun kendi aile yapılarına ilişkin ortak değerlendirmelerin bazı değişkenlere göre incelenmesi

    DOĞAN S.

    Ş.KIĞILI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1994

  • Özel dersanelerde görevli öğretmenler ile bu dersanelere devam eden öğrencilerin rehberlik hizmetlerine ilişkin beklentilerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi

    DOĞAN S.

    S.ERGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1993

  • Liselerdeki yönetici, sınıf öğretmeni ve ders öğretmenlerinin psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerine ilişkin beklentilerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi

    DOĞAN S.

    Z.DENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1993

  • Yetiştirme yurdunda ve ailesi yanında kalan öğrencilerin özsaygı ve düzeylerini etkileyen bazı değişkenler

    DOĞAN S.

    M.KUTLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1992